Valmai Hegy

A egy mkd vulkn. Itt tallhat az Ignika Kanohi rejteke is. Lvja protodermiszbl ll. Hajlamos a kitrsre. Az itt l Matoranok lland fenyegetsbe rzik magukat a vulkntl. A Pirakk megprbltk hatstalantani a vulknt gy, hogy a Matoranokat arra knyszertettk, hogy fedjk be flddel, de nem sikerlt. Ezen a helyen egy nagy legenda van elzrva.....
Lva T
gy nevezik a Valmai Vulkn kzepn lv lvt. A Piraka megprblta lecsapoltatni a lvt, hogy megtalljk alatta az let Maszkjt, de nem sikerlt.
let Kamrja
Itt van elrejtve az Ignika Kanohi. A legenda szerint, ide csak gy lehet bejutni, ha vgigjrod a 777 lpcst, vagy megprblod besni magad. A lpcs bejrata a Zld vezetben van. A Kamra Voya Nui, egsz pontosan a Valmai vulkn alatt helyezkedik el. A Kamrt Umbra rzi, akinek egyetlen clja, hogy megvdje az let Maszkjt. Ebbe a helyisgbe csak 3-szor lpett idegen: egyszer Toa Jovan s csapata, akik a Maszk Erejvel meggygytottk Mata nuit, utna Vezon, aki megkapta a Maszkot, de cserbe, az rzjv kellet, hogy vljon, s mg az Inika csapat jutott be ide, hogy elvigyk a Maszkot egy biztosabb helyre.
Rmlmok Znja
Ez az egyik csapda, vagy inkbb akadly, amin tl kell jutni a 777 lpcs bejrtakor. Itt mindenki a legnyagyobb flelmvel tallkozik. Ha azt legyzi, akkor tovbb mehet. A Pirakk s az Inikk is tljutottak itt, de nem kis ron. Az Inikk tallkoztak itt, Rahkshival, Bohrokkal, Makutval s effle veszlyekkel. Toa Lhikan szelleme is megjelent neki, arra intette ket, hogy forduljanak vissza, de nem tettk. Ksbb aztn a Nuva Toval tallkoztak, akik elmondk ket mindennek. Azt mondtk nekik, hogy rtanak a Nagy Szellemnek, ha ide bejnnek. De Kongu tltott az illzin s gy vgl a csapat megmeneklt.
Hall Kamrja
Ez is egy akadly a 777 lpcsn. Itt az utazk egyik tagjnak meg kellett halnia, hogy a tbbiek tovbb mehessenek. Matoro nknt felldozta magt. Megltk, de ksbb jra letre keltettk Btorsga miatt.
|